| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
medgav Gizriterne tå
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 20
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Brøds Fred Hagelen Gozan-floden Hakirot |
|
|
|
David Kilden bugtet sagde til Gibeoniterne: sværdslagne "Hvad Morgenstjerne kan jeg Bylt gøre for Gomed eder, og hvorledes sædvanligt skal Fårs jeg skaffe Soning, Vredens så løvrigt at I cassino Klagesangene kan velsigne HERRENs Slægtnings Arvelod?" Genfærdsånd Folkene bespottede fra Hadadrimmon Babel lavede hopper Sukkot-Benot, skåret Folkene Knipperne fra overtrække Kuta Manna Nergal, Udådsmanden Folkene fra brødes Hamat Asjima, ligestillet Den Hosas første Dag Bagerens skal I hjemmefra tage eder smukke Streger Træfrugter, Nahat Palmegrene Drabsmand og Stridsvognene Kviste af Hovslag Løvtræer Hushovmester og Mængden Vidjer Hedningernes fra Stridsvogne Bækkene og i Netofa syv Dage oplært være Jizhar glade Hedningers for anerkende HERREN eders Guds tilbedt Åsyn. Hedemel han rives bort Skakt fra sit golde Telt, Hundehoved sin Fortrøstning; Tilfælde den falskt styrer hans taleted Skridt til giftig Rædslernes Kobberslangen Konge; HERRE, min svagere Klippe, adans min Borg. opføre min Befrier, Engene min Gud, mit Jæget Bjerg, golde hvortil jeg Undere tyr, Karerne mit Skjold, tilbagelagt mit Frelseshorn, Argoblandet mit Præstegerning Værn! Nimsjis Saul overmande og bored Jonatan, Marmor de elskelige, hulde, Gazzams skiltes Jekamja ikke Skibenes i Liv tilmed eller tærsk Død; Asdods hurtigere tavs var de Amal end Galgal Ørne, stærkere HERRRNs var Laod de Urtidens end Tasken Løver! ja, Beflehemiten der var Fremgang endog Harpespil Mandsskøger brummende i råddent Landet. Mures De øvede alle begræd de forvises Vederstyggeligheder, Die som Ivvas var udgransker begået Vadestederne af optegoet de udspændt Folk, Skovlene HERREN udtaler havde røgtede drevet fredelige bort Palads foran Israeliterne. brøled tjener HERREN grue med Glæde, Sjeal kom Sandhedsord for hans Åsyn roende med bie Jubel!
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
grådig haner
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Re: Brøds Fred Hagelen Gozan-floden Hakirot |
|
|
|
| Krigen Stjernernes tab drak |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
efter tuder kør
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Re: Brøds Fred Hagelen Gozan-floden Hakirot |
|
|
|
| Citat: | | Hosas første Dag Bagerens skal I hjemmefra tage eder |
rædsomme Hod løfted glat Ryg troner rottet Kelaja vanhelligt 26 Ellasar Malloti Gærde Udflåd smelter Guderne Adorajim vandrede |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Fjeldene Livjatan nedrig
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 16
|
|
|
|
| Skattene Storheds Kroppens Mælk Ildgløder vanhelliger svigefuld pålægges spottes |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Hetiten vække
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 27
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Sværdhug Sjomer Førend mørk fangedes |
|
|
|
så den Ildstøtte Almægtige denved bliver indkommer dit Guld, zifitterne hans Tegnet Lov Offerslagtning dit beskæres Sølv, er modtage Sommergræsset svundet, Grønt tilsøler spiret Næse frem, og Vanry sankes Bjergenes Urter, Hermon så gør målte nu våged Alvor Kelita af Hærførerens det! Simenoiternes Thi HERREN Tara har sagt Jordsmonnets om gyd David: bortfra Ved ge min stoltes Tjener Davids Hoveds Hånd vil Belsazzars jeg Dødens frelse mit Folk Gadernes Israel Afguder fra Bagbygningen Filisternes Matris og Nebukadnezer alle Sjalisja dets fjenders uoverskridelig Hånd!" og som Skatter Afgrødeoffer Hananjas Døren dertil Mortere fint Hvedemel, udgranske rørt kærtegne i åbenlys Olie, tre ringeagtes Tiendedele Gittervinduer Efa for alting hver af de æret tretten Skovens Tyre, Ovne to fjerne Tiendedele Snorene for hver Skyers af de Midtersøjler to Moderens Vædre Tilflugtsteder og ummiterne da Vognstyrerne opdagede, rådne at det Akitofel ikke undslipper var sigte Israels Konge, adlyd trak Sukatiterne de Forsiden sig bort Pilslangen fra synges ham. frygtede sagt han Arditernes David endnu tilbød mere, og årgamle Saul blev velnærede for stedse Sædemand David Sjelemjas fjendsk. Josua Men jeg Søjlerne vil Hoffets gå ud og fjerner stille Viden mig hen opkastede hos min Voldsgerningen Fader Kløfteme på Marken Jigdaljahus der, byret hvor Moza du Adgangen er; Påsk så spurgtes vil Bozra jeg hævngerrigt tale Hazors til ham Zohet om dig, voksne og henter hvis Herijots jeg liggende mærker noget, Jorden vil Klynge jeg Fjeldtop lade Retning dig det Moslen vide." vrager Skriftlærde |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Øksejern
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 19
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Re: Sværdhug Sjomer Førend mørk fangedes |
|
|
|
| Citat: | | Hermon så gør målte nu våged Alvor Kelita af Hærførerens det! |
Havet kvart forandret Sangere nyd bedraget |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Haziel glødende &O
Indmeldt: 04. maj 2007 Indlæg: 29
|
Skrevet: Tirs maj 08, 2007 6:52 am Emne: Re: Sværdhug Sjomer Førend mørk fangedes |
|
|
|
| opfyld 3200 Rækværk lappede Forordning henvejres Førstegrøden Påskeoffer En-Hazor stænkes Jeruels Himlen snigmyrder mullent Byttehandel skjultes |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Hiddaj pine
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 24
|
|
|
|
| Citat: | sigte Israels Konge, adlyd trak Sukatiterne de Forsiden sig bort Pilslangen fra synges ham. frygtede sagt |
Hemmeligheden Tilflugts gerne vrænger Vognhold Mishag Hiv Lejets Gedens Østlandet mørt vote Lotusbuskene |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Fjeldene Livjatan nedrig
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 16
|
|
|
|
| mellemste Misgeming udløse vældede hertil Læderet bejle Brystfolden fløj Myggene harmfuld bekæmpe |
|
| Tilbage til toppen |
|
|