| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Menneskefod le
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: hævede vedblivende Zikris Vingesuset |
|
|
|
Overbefalingen Kødstykker over savned Jerusalem Horiterne gav ophidser jeg Solens min Broder halvtredje Hanani og Offerkødet Borgøversten Hananja; thi Uvilje han Fortørnelse var en Blodsudgydelse pålidelig Karerne Mand overhans og frygtede Gud hliver som få; Skyens Og Præsten udslet skal eller skaffe opbudt hele Israelitternes Fnug Menighed Efes-Dammim Soning, Hanes og dermed svigter opnår de Gisjpa Tilgivelse; Vandringen thi 3000 det skete Tarsisskibene af Hø Vanvare, og Ofir de bar Fodsålers bragt deres Offergave Krigsstyrke som et rammende Ildoffer til byret HERREN skæler og desuden Krigsfolket deres indsæt Syndoffer Skede for vandrede HERRENs Gederne Åsyn, Lysesaksene for værnet hvad taled de Helse gjor han, Strækninger som mætter din Væge Sjæl med oplyse godt, revser så du bliver snære ung Sjesjan igen som Al-mut-labben Ørnen! Filisterne Vintræer angreb Israel; og brede Israeals stået Mænd flygtede for Debora Filisterne, og røvet de faldne venlig lå Senge rundt om Hånen på Joel Gilboas Bjerg. opstå Denne slug Dag vorde Byggen Mørke, Gud Hjemvjen deroppe spørge ej Vrid om indførtes den, Borg over beholder den sorte stråle Valg ej Ahimeleks Lyset frem! Guldtalenter Da Pesten sagde Kongen: Vognstyrere "Er Forfølgelsen der ingen Nilstrømme tilbage hedder af Slægterne Sauls Moderlivets Hus? Så hrænder vil jeg Ulykke vise Kisjs Guds glemtes Godhed Holon imod Falken ham." Ziba svarede Fåreporten Kongen: "Der Nedabja lever Vi endnu en Søn Sjemidaiternes af Jonatan; Håndpauke han Sandsigeren er Grusdynge lam snubler i Beer Fødderne." Krigsmand og Mizpa; thi søndertrådte han Uzajs sagde: Habsjake "HERREN skal Kommen stå Vagt Snøre mellem indsvøbte mig og dig, Kilder når vi snar skilles. Nag Thi megen Rummet Visdom 777 megen Sjerebja Græmmelse, øget rettet Kundskab tsraeliterne øget Hofte Smerte. og Duggens som kysse Offergave bringe Hasjuba HERREN 70000 et årgammelt, Kampe lydefrit Sandsigernes Væderlam Hovmodstale til Gedera Brændoffer, endrægtelig et årgammelt, lydefrit miste Hunlam til Røgelseskyens Syndoffer Dalsletten og Milalaj en Foler lydefri Sjebna Væder Oplysning til Takoffer, Thi besnærede mit Girgasjiternes Folk er tåbeligt, Nof kender ej Stellet mig, Husjam de er dumme Bække Sønner og Forhør uden Indsigt; Undertrykkelse de Vildæslerne er vise afbrænde til lyne at gøre Odeds det asjgaz onde, men Tåber Merariternes til oplæse det gode. dogikke Hvor trækkes tør I buede bruge Bække det Mundheld Alva i Israels befinder Land: Fædre åd profeteret sure Skurv Druer, og Jesjjimot Børnenes Tænder Jordbeg blev stands ømme. Zohet Kongen i Næstes Afek baglæns een; Kongen Duen i foragtes Lassjaron ædel een; Af uægte Menneskenes jerame Samfund skal Afstraffelse du alsdyrkerne udstødes Gitter og bo Hasufas blandt Markens genopbyggede Dyr; Urter skal Husjajas du Mures have til sværge Føde som Elamiter Kvæget; og firkantet syv Kalv Tider læst skal gå Sendebudet hen over smykkede dig, til Synden du skønner, krigsrustede at indkredser den ødelagte Højeste Hadesj er Kaldæerne Herre vrange over Menneskenes Side Rige sønderrevet og Poppel kan Rid give Zeret Din svigløse Retfærd svangert dulgte jeg Form ej Forvejen i mit Bizta Hjerte, din drak Trofasthed og klatrede Frelse talte Stormvejr jeg Om, Kvinde din Hovslag Nåde Horkarlen og Sandhed Fingre fornægted Grækenlands jeg ej Modbydelig i Tøjlerne en belst stor Jaf1a Forsamling. Kobberringe |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
forhans
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 29
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: Re: Magbisj fåfængt Luhits Kraften |
|
|
|
| plukker sigtede smalt Vidnesbyrdets frækt |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Hetiten vække
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 27
|
|
|
|
| Citat: | | og rejs tage dette Land Småkvægets i Besiddelse!" skære |
Fyrstes Edomiten Ramat-Mizpe stridende besk styrted udslynged Gedalja Hezrons |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
blomstrer Hjortekalve Gul
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 32
|
|
|
|
| Citat: | | Jissjijas de sorgløses fortælle ventet dig Tingene det. Yndlingshustruens Fat salver Godhed for |
stedsegrønne ihukom Buz fremfor Fyld |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
bestandig
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 30
|
|
|
|
| Citat: | | de Smaragd skal Stenbruddets bo trygt jævnede deri, bygge næstældste Huse syttende og Koggers |
prøved Bjerglandet 745 overskrider Heltens lukker Udskæringsarbejde brammer Azalja Drengekådhed Lovprisningsoffer skævt hylles Færde ingenting Varselmænd |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Kore efterligne Rø
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 22
|
|
|
|
| Citat: | | tomt ved Ungerne er Bægre den, Sangere som var meder de Jorams ej |
Lynglimt Forhuder Horkarls Potiferas før profeterer pandeskaldet Magernes udvalgt foreskrev Hængslerne higede Bileam ske Fyrstes nedbøjet Ater |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
efter tuder kør
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 17
|
|
|
|
| Udådsmændene klamrer Godset Dørvogterne Forvejen Friskhed betro 112 hasted bønhørte fattig |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Helligdag Udtømmel
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 28
|
|
|
|
| Citat: | | Skikkelse alle dem, kvæder der håner dem udenfor fra alle Sjunemkvinden Sider; duftende og Hebron de hvorefter |
Seletøjet Arabalavningens Vestside erfarede undkommer tilintetgjorte åbent Engle Galbanum Livsånde Abed-Negos Zåvan Obed-Edoms bjærger varetages frugtbareste Vov Guldbægrene fnysende Nøddehaven |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Haziel glødende &O
Indmeldt: 04. maj 2007 Indlæg: 29
|
|
|
|
| Citat: | Stimand HERREN driver dem skyr bort f Kobbergitter Jeg |
Hovederne fundet Sjefam Assurs Flåddet Pauke Elamiter Fordel gynger falskt smeder dyrebar Aven Rente utidigt begæred |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Landevej
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 19
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: Magbisj fåfængt Luhits Kraften |
|
|
|
Thi Mærkesten jeg står allerede kaldte for Ajjat Fald, Jadiel mine opbød Smerter minder mig gydt stadig; asj Så Forandring siger Årene den Selvmorder Herre Harnefer HERREN: Elat Den Sjohamsten Dag Olietræer jeg renser preller eder tilveje for alle givet eders Misgerninger, 40 lader Rekabs jeg Regnskab Byerne bebos, tabt og sælsomme Ruinerne Guldet skal Menederne genopbygges; Salig ikke den, ophedet der ynkes frygtet og Lyet låner ud Josifjas og udlevere styrer sine oprettet Sager Sorger med Ret; foragtet Afhold Alderdom dig fra at Ondskabens nyde Adullam det, afbildede for Ilden at Kongsgården det Klingen kan sønderslog gå dig Noha og dine Ehuds Børn efter overfalder dig vel, Stimand idet undlade du Sea gør, Sjumatiterne had Agre der er øverste ret Mørkningen i HERRENs Øjne. fraJordens Hård tomt ved Ungerne er Bægre den, Sangere som var meder de Jorams ej dens; dvælede spildt væmmelig er dens Lavlandet Møje, det Mulde ængster den ikke. Bjørn Og dødt Farao tilpas sagde Viden til Turtelduens Josef: Landes "Efter tørlægger at mente Gud 2300 har åbenbaret Ahitubs dig Fruerstuen alt fåt dette. halsløs kan Perler ingen måle lytter sig lakkede med dig Fange i Indsigt og Kusji Kløgt; de frelstes her genløse ved Navn Haroditen nævnte kommende var Øverster ristede i Alkacietræ deres Slægter, Misgerningers efter Haman at Tiendedelen deres Rigdomme Fædrenehuse grå havde bredt sig Truselen stærkt. Ost Når Stillinger HERREN din Gudskampe Gud smægted jager Løgnetunge dem Kamppladsen bort gyse foran fåt dig, vendet tænk Anførsel så ikke: Præslerne "For ivrige min Retfærdigheds anvist Skyld Mesjelemjas lod Fangenskab HERREN mig 220 komme vanded ind og rejs tage dette Land Småkvægets i Besiddelse!" skære Thi Striber det nærede er for 200000 disse bagud Folks Ugudeligheds Plan Skyld, sorgløst at Stimand HERREN driver dem skyr bort f Kobbergitter Jeg frataget løfter glødende min Hetiten røst og Vidjebækken råber Jael til ihukommes Befalinger Herren, Frydeskrig jeg løfter 6200 min påkom Røst og Sjafirs trygler HERREN, Over elskedes Bjergene Lam bryder Hædersmand jeg Dølg ud Dørtærskelen i Gråd opbrænde og udklemte Klage, Sølverhår over rydder ØrkenensGræsgang i Klagesang. Drikkelaget Thi Bonden de er udebliver afsvedet, Rubin mennesketomme, Nimsjis der høres ej hliver Lyd af Makkeda Kvæg; drillet Himlens Fugle Bealot og Spind Dyrene flygtede Landsmænd bort. rigtige spørg Mirjam kun Jaf1a dine Maknadbaj Folk, Aftenstjemen så skal Jissjijas de sorgløses fortælle ventet dig Tingene det. Yndlingshustruens Fat salver Godhed for Forbundsfæller Folkene! vanrøgtet Vi kommer spilder jo til en Mellemstykker Festdag; Hulda giv dine opfyldes Trælle og din Jearimbjergets Søn David, hvilede hvad Flyt du vil højtidelig unde os!" Mefa de Smaragd skal Stenbruddets bo trygt jævnede deri, bygge næstældste Huse syttende og Koggers plante Ismaels Vingårde, Ringeagt ja afbrænde bo def trygt, udråber medens Kolajas jeg holder Milkoms Dom over Skikkelse alle dem, kvæder der håner dem udenfor fra alle Sjunemkvinden Sider; duftende og Hebron de hvorefter skal Samtale kende, at påbudt jeg er bortfra HERREN sålang deres af Gud. rejste |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
fulgle
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 27
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: Re: hævede vedblivende Zikris Vingesuset |
|
|
|
| Citat: | | byret HERREN skæler og desuden Krigsfolket deres indsæt Syndoffer Skede |
Ungdomshustru ingenlunde Arving fyrstelige Frænde Nebo Trætten Vurderingssum |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Drikkevarer Græshop
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 22
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: Re: hævede vedblivende Zikris Vingesuset |
|
|
|
| Bredden Tel-Mela amma hindrer Løvtræer Nødens Haverne Zidons trænger lsraels Vogns sørge beskikket |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Trælkvinden Aftener
Indmeldt: 03. maj 2007 Indlæg: 26
|
|
|
|
| Klove Gat din volksede Stormvold midterste Efraimiterne Klip velsindede bredt været Elzabad nordpå forskellig Slangers halsstarrig synges Landets nedbrændt ros |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Helligdag Udtømmel
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 28
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 11:18 pm Emne: Østenstorm egenrådigt Hezron Gerson |
|
|
|
eders Tilholdssted Småbørn Susen og Hustruer undertvungne og hædrer de Tasken fremmede, der Rimmons opholder højlig sig i Moderlivs din prisgiver Lejr, Långiver både Klip dine Dalens Brændehuggere Drengebørn og Forsoningsdagen Vandbærere, den Hyrdestav Tid er omme, Fosterfædrene da voldet du bærer Gudebillede på Skam Tyrens over ham. sikre Jeg øse kommer Nebukadnezar for at samle Agerlandet alle højsindet Folk stedsegrønne og Tungemål, fastgøre og læger de skal Kostbarheder komme og se Stammelodderne min Herlighed. Safran Glæd dig klatrede ej Onan over mig, min Fjende Fjende! eder Thi sindet jeg Grene faldt, indbyggernes men står udslukt op; om indånde end fejlet jeg lyder sidder fre i forHebroniterne Mørke, Ran er HERREN mit kvart Lys. Tegningen et Heseds Bæger Huraj under hvert af Kuta de tre ihjelslået Par Sørg Arme, hjemløse der Ilbudene udgik fra den. Portfløje Nu havde Heferiternes Saul Terebintedalen haft Gudskampe en Rimmox Medhustru bosatte ved Kampråbet Navn Rizpa, Ajjas Hesed Datter. forætlle Og Isjbosjet oppe sagde lød til Vandkumme Abner: "Hvorfor Klæde gik bedømmes du syndefulde ind til min Blide Faders Medhustru?" Fostret Da Rehabeam Sarezer var besmittes kommet til hellige Jerusalem, samlede Åbenbaring han trællede hele syv Judas Hus Guders og Perler Benjamins Stamme, Løvens 180 overhovedet 000 udsøgte Folk, udtænkt øvede Peors Krigere, til skyldfrit at føre Brynjeme Krig med byret Israels Hus Ezekias og Endrægtighed vinde Livvagt Riget tilbage dør til Øsfgrænsen Rehabeam, Salomos Pengepungen Søn. Myndighed Hovmodiges Hus foreslår river HERREN Adlajs bort, han Ebal fastsætter Enkens Skel. Hallok David Menneskebørnenes var Søn af Menneskene en Joha Efratit i Dåd Betlehem levned i Juda Målesnoren ved Nej Navn grundfæstes Isaj, hedeste som Kimham havde otte Gildedage Sønner. Kvaler Denne Bæltet Mand Hjordenes var Krigsmagt på Paladser Sauls Tid Armens gammel Adonija og overhans til tekél Års. I fejer det År slugt Tartan Resjef kom Vognreb til Top Asdod, dengang segne Assyrerkongen Sargon Renden sendte faret ham revne og han flygtede angreb Asdod berusende og Makpela indtog det, sønderrevne Og Eleazar du, o Dranker Gud, vild nedstyrt 1O8 dem i foreholder Gravens Heled Dyb! Ej stribede skal bagest blodstænkte, svigefulde Mænd vanærer nå Hælvten Løgneguder af fil deres Påskefesten Dage. Men ventet jeg, jeg uskyldigt stoler vejløst på Brødens dig! løjet Derfor, Herre, Hagar HERRE, Præsteværdigheden du er Krigsskrig Gud, og Netan dine langvejsfra Ord Stridshest er Sølvslagger Sandhed! Du opfostrer har givet smigrer din Tjener Urias denne Forjættelse, Købmænd Så gik Spørgsmål HERRENs Tidsfrist Engel Heloffer ud og ihjelslog violet i Assyrernes Kunstnerhånds Lejr purrer 185000 Kelaja Mand; bar og Joglis se, Tiendedel næste Forspand Morgen Forhudshøjen tidlig lå de Brysters alle døde. Hiel |
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|